Tisdag

Är inte speciellt engagerad idag! Trött, sliten, ont i kroppen, matt, uttråkad, ensam... Listan kan göras lång! Uhh! Ska bara gå o tryna kudden efter detta inlägg tror jag.... Efter duschen...

Älskling är ute på tur med lastbilen i jobbet... Han ska ända ner till Ystad typ... Så långt ner i Sverige du kan komma... Han ska leverera en traktor o massa grejer... Pratade nyss med honom o nu va han i Falkenberg tror jag det va... Saknar honom när inte han är hemma! Tycker inte om att sova utan honom! 

2:a natten i nya sängen för Tottis funka fint oxå... När jag vakna kl. 9.15 av att Tottis ropade så ropade jag att han skulle komma... Men det blev att jag fick gå upp o hämta honom andra morgonen i rad! Den ungen är helt otrolig! Det är precis som att han tror att han inte får gå upp ur sängen själv... Hehe! Fast jag ropade.....
Får se hur det blir imorgon....


Imorgon ska jag till Kickis o fika med Isabell o sen ska vi vidare hit... Elliot är på dagis hela dagen imorgon så det ska bli skönt att umgås utan att behöva springa efter Tottis hela tiden! ;D Hehe!

Nej, nu får det vara nog... Kommer inget vettigt av mitt skrivande ändå! ;P

Här kommer två bilder från badet förut! :D





Älskar min man o min lill-grabb mest i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0