Tisdag

Vilken dag det har varit! :) Jesus! Men jag, Tottis o Mikael har suttit i en bil med AC till GBG och tillbaka och det är jag ganska glad för..... Annars hade vi väl kollapsat av värmen! Hehe!

....Men nu är jag trött i magen, trött i magen? Kan man vara det? Låter ju lite skumt.... Men så är det iaf, den värker o vill inte alls vara med längre....

Träningspasset med Bonzo igår gick kalas... (Isabell.....Var inte så himla aktiv, utan gick mest, inga hopp o spring för min del! ;) Bonzo skulle ju bara testa på alla grejer o så... Så springa nej!! Haha! Det kan jag inte längre, helt seriöst! Haha!) Bonzo va som en durracell-kanin när vi kom o efter ca 15 min va han mer fokuserad o han gick lös o testade alla grejer... Va ett par till hundar där... Bonzo skötte sej jättebra och tyckte det var skoj! :) Efter 45 min låg han platt fall o orka knappt röra sej! Tänk, vilken skillnad det är att springa lös ute en hel dag o han är helt galen... Sen ett träningspass på 45 min och hunden är helt utslagen! Haha! Snacka om trött i skallen! ;)

Elliot va ju oxå med, likaså Älskling... Så vi turades om att jobba med Bonzo.. O Elliot lekte som tusan! Kröp genom tunnlar, rev hindren och gick runt med massa stolpar! Haha!  Inte bara Bonzo som uppskattade det! :D


....Imorgon ska Tottis va på dagis från 8 - 16.... Undra vad jag ska hitta på tro? Ligga o steka i solen hela dagen har jag då verkligen inte tålamod till! Haha! Kanske åka o bada för första gången i år?! Badkrukan Lizz kanske tar sej i vattnet nu när det är så varmt! Haha!


Nej, nu intar jag ryggläget i soffan! Tack o lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0