Tisdag

Känner mej helt slut i både kropp o själ.... Har börjat få sån enorm foglossning igen.... Tack o lov är det den typen jag hade med Elliot i magen o inte det jag hade för nån månad sen... Men mina ljumskar tar KÅL på mej! Jag vaggar fram som en jäkla anka, varje steg jag tar gör ont.... O fort går det inte vill jag lova... :P

Elliot har precis ätit lunch o ligger o sover middag nu! Tack o lov, lite lugn o ro! Han är verkligen världens vildaste unge! Överallt och ingenstans! Blir alldeles matt när jag bara tänker på hans energi! Vi var ju på BVC förut o han växer på bra o följer sin kurva perfekt! :)
89 cm lång och 13,1 kg.
Stora killen! :) Vaccin-spruta fick han oxå, det gillade han verkligen inte, men det gick snabbt över... ;)


Nu ska jag försöka plugga lite, men det blev en liten update om BVC-besöket iaf! :)



Tänk när Tottis va så här liten o låg o sprattla på golvet o inte kom någonstans! Det va tider det! ;D Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0