Lördag

Ska börja mitt inlägg med en kommentar Helena skrev ang. Stinas kommande föl:

"Du vet Bond som ja hade för evigheter sedan o sålde till fälttävlansgymnasiet...han va nordis-hbl...å tävlade LA hopp o Lätt fälttävlan så säg inte att det INTE kan bli din nya tävlingshäst så småningom :))"

Okej då Helena, Bond glömde jag helt bort! ;) Ska inte säga något! ;) Får hoppas den blir en sådan kanonhäst då! :D
Men hur va kombination? Vem va vad i härstammningen o hur va dom byggda?


Tottis e fortfarande sjuk, igår hade han närmare 40 graders feber hela dagen o låg i min famn hela dagen utan att överdriva o somnade massor i famnen! Idag har har inte så mkt feber men e otroligt gnällig! Han har varit uppe o lekt lite o däremellan gnällt o kliat sig i ögonen o vägrat somna! Men nu sover han äntligen! Frukosten kom upp lika fort som den kom ner så vi fortsätter o äta yoghurt...

I natt drömde jag om hästar, hästar o hästar! Helt underbar dröm! Saknar ridningen som attan, saknar Kalle nått så enormt, saknar att hoppa! Kom fram till att jag typ inte har hoppat sedan sist jag tävlade, juli -09! Skandal!!!!
Måste skaffa mej en sadel nu så jag kan lulla runt på Edith... Bättre än inget iaf! :D Någon som vet någon sadel, eller som vill låna ut någon? Eller nått?
Hade tänkt jag kanske skulle hoppa upp på Edith sen o Mikael får leda oss runt här på gårdsplanen men får se hur tiden räcker till... Mikael e ute o hugger i skogen just nu o man vet aldrig när han kommer tillbaka!


Börjar bli riktigt rastlös av att bara gå hemma med Tottis, man kan ju inte ens åka någonstans för det är ju ingen som vill ha en magsjuk bebis på besök.... Eller magsjuk? Jag vette fasen va det e han har! Nått konstigt iaf, han spyr ju bara 1 gång om dagen, feber, lös i magen men byter bara 1 bajsblöja om dagen, ingen aptit...? Jag tycker han borde spy mer eller bajsa mer om han har riktig magsjuka? Sjuk är han iaf! Tack o lov dricker han mycket iaf! :)

Nej nu ska jag försöka få nått gjort medans Tottis sover.....


Mikaela.... :D
Nu börjar det lika nått... Haha! ;) Ja, det får ni göra! Vi får boka in nått i veckan! :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, det låter som en bra idee. Elliot får se till att bli frisk :) Ge han en "krya på sig" släng puss från mig, marcus och haley :) Vi vill ju inte bli sjuka haha :P

2011-03-12 @ 16:46:01
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0