Lördag

Idag är det en dag med blandade känslor...
Gamson har åkt till sin fodervärd i M-rud idag... Lastning o allt sånt gick helt problemfritt... Skönt! O han va lugn o fin när de kom "hem" till stallet... Jag tog Saaben o körde med nämligen.... Kände att jag ville följa med o se så han skötte sig o så, när det inte var så långt bort heller så... :)

Red honom i förmiddags innan de kom o hämta honom o han va verkligen helt underbar! Allt föll verkligen på plats efter gårdagens ridtur... Då han inte riktigt ville flytta undan för höger skänkeln... Men efter lite slit så gick det allt bra... :D Men idag flyttade han verkligen huuuur fint som helst för båda skänklarna... Började även lite med ryggning igår o även det tog han hur bra som helst o fatta direkt.. :D (Givetvis med lite hjälp av kommando! :)) Åh, vad jag kommer sakna mina små ridturer på Gamson-älskling... Har även en sån träningsvärk efter dessa veckor oxå så både mina smalben o ljumskar liiiider! ;) Haha!

Underbara, fantastiska, älskade lilla Gamson! <3


Tottis har varit med farmor Lisbeth hela dagen, så han slockna som en stock efter allt bus när det var läggdags...

Här kommer några bilder från igår när "morfar" o Kerstin va här på besök! :)





Elliot i sin höööööga falsett..... ;)
l
l
l
l
V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0