Måndag

Har precis kommit hem från Ed o mitt pluggande med Yvonne.... Tänkte fortsätta med medicinen nu eftersom att Tottis sover..... Det går sådär..... Haha! :P

Jag har lite bloggtorka för tillfället! Några förslag på vad jag kan skriva om?


Här kommer en bild på älsklings sysselsättning i helgen... :)



Drömde en "mardröm" inatt... Vaknade med världens ångest kl 2 eller nått o fick krypa intill älskling o lägga mej på hans arm.... Då kändes det genast bättre! :D


Förhoppningsvis är det löshoppning hos Anna den 3:e april, nu på söndag... :D
Då blir det definitivt en tripp dit med Edith... :D Kanske ska försöka lastträna i veckan så hennes krångling släpper nån jä*la gång!
Förövrigt så längtar tills mina stigläder kommer!!! :D


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh jag kanske också ska t anna på söndag om ja får någon som vill följa med:) för har ju två busfrön;) förlåt jag inte kom förbi med sadlarna helgen blev så mycke.. Kramar

2011-03-29 @ 08:58:58
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0