Måndag x 2!

Har precis kollat på "Mamma byter bo".... :D
Fy fasen vad jag har skrattat o har kommit på mej själv sitta o bara le fånigt! Haha! ;)

Nu är det "En unge i minuten".... Veckans work-out! Haha! Sitter o spänner mej o hjälper till o krysta för fullt... Haha! :P

Mikaels kompis Henrik o hans sambo Ida va här i lördags! Riktigt trevligt! :D Hon har oxå bebismage, v. 29 någonting va hon i.... 2 månader före oss, 14 juni, är deras lilla bebbe beräknad... På fredag ska vi hem till dom o hälsa på o umgås! :D
Längtar riktigt efter min bebismage nu när jag såg hennes mysiga... :D Nu känner jag mej bara tjock... ;P



Nej, nu får jag fortsätta min work-out! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0