Onsdag

Känner mej som en dålig människa när jag inte hinner blogga! :P Hehe!

Tänkte alldeles strax bege mej ut o fixa stallet.... Älskling o Tottis kommer hem om ca 1 timme... Vi fick sluta skolan lite tidigare idag eftersom vi hade prov.... Som förövrigt kändes helt OK! Helt otroligt! Haha!
Dock har jag lite komplement att fixa till i Etik o Livsfrågor's slutuppgift och till det sista medicinprovet.... Men det är gjort i ett naffs! :D Tänkte göra allt sånt klart imorgon + massa instuderingsfrågor i medicinens grupparbete som vi har delat upp... Känns så jäkla skönt när alla prov e gjorda i kurserna nu.... :) Hatar prov, mkt bättre med inlämningsuppgifter! :)
Snart börjar visserligen Psykologi, där kanske det kommer prov.... Ähhh! Det är inte än på ett tag iaf... :)
Först har jag praktiken v- 15 - 18 att se fram emot, eller nått...?!


Funderar på o åka på Barnmässan i K-stad till helgen... Ingen som vill med?


Ikväll ska jag gå o lägga mej tidigt utan att ens öppna en skolbok!

Nej, nu drar jag ut i stormen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0