Onsdag

Va dåliga ni är på o lämna det minsta lilla spår efter er! Haha!
Provet i medicin idag.... Tjaaa, kan säga såhär... 45 min går väääääldigt fort.. Hehe! Hann typ inte svara på 8 frågor typ... Provet va ju tidsbegränsat för jag valde att skriva ett svårare prov och använda boken... Men tror fasen det var lättare men vanligt prov; ingen bok o obegränsad tid.. Hehe!
Jaja, lite kul o testa på nya metoder! :)


Som alla de flesta redan sett på FB, så blir det tillökning i stallet snart... Stina är med föl, på riktigt! :D Veterinären Isak ringde igår morse o bekräftade att det var ett levande foster inne i magen! :D Sååå kul!
Inte bara jag som e tjock o har bebismage nu då.. Haha!
Så himla kul o få en liten efter underbara Gamson! Och jag satsar inte på nån tävlingshäst i detta sammanhanget så ni vet det! Herreegud! Jag är inte så dum! Vi vill bara ha ett föl efter våra egna hästar som förhoppningsvis blir en trevlig ridhäst och bästa vän i framtiden! NSV-HBL kan faktist bli riktigt trevliga individer! :)

Jag o Tottis har lekt o myst hela eftermiddagen/kvällen... Tack o lov va han på mycket bättre humör idag än igår.... :D
Lilla humörs-pojken! Hehe! ;D


Vet ni, jag längtar tills nästa fredag så in i bomben!!!!!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Isabell

kul att se hur den avkomman kommer se ut =)....hur många frågor var de på provet allt som allt? jobbigt de där med tidspress!

ja kan tänka mig att du längtar =D.....me to ;P

kramar

2011-03-10 @ 17:43:58
Postat av: Helena

Du vet Bond som ja hade för evigheter sedan o sålde till fälttävlansgymnasiet...han va nordis-hbl...å tävlade LA hopp o Lätt fälttävlan så säg inte att det INTE kan bli din nya tävlingshäst så småningom :))

2011-03-11 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0