Söndag

Nu va denna helgen oxå över.....
Har precis köpt ett par stigläder på tradera... :) Längtar tills jag kan rida!!!!

Idag har jag gått halva tiden, 20+0 idag! :D

Igår va jag iväg o körde Karro o Gamson, Lektor o Linda på träning i Rostock för Nina! Tyckte Gamson o Karro va jätteduktiga! :) Gamsons 3:e gång i ridhus dessutom så man kan ju inte förvänta sej för mkt! :D











Här kommer några kort på Tottis från i fredags när vi käkade våfflor! :D







Såhär hittade jag Tottis i helgen, han hade hämtat datorn, lagt den i soffan, hoppat upp själv där, satt datorn i knät och öpnnat skärmen.... Hur sött? MEN, det e verkligen AJJJA!!! :P

l
l
l
l
V




Nu räcker det för idag! Over and Out! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Han vet hur man ska göra iaf! söt :)

2011-03-28 @ 11:29:40
Postat av: Sandra

Han är så förbannat söt! :)

2011-04-08 @ 13:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0