Söndag

Maria...
Fasen va skoj!!! :) Läste något på din blogg o fick faktist mina aningar.... :P Hehe! Grattis!!!!
När blir det då? Ja, verkligen! Du o Oliver ska inte på barnmässan i Karlstad i helgen då? :)


Vi har varit iväg på löshoppning med fröken idag.... Åkte till en privat anläggning utanför Färgelanda som jag inte ens visste existerade... Hehe! :P Men, en riktigt fin o trevlig anläggning! :)
Hoppningen gick helt OK, hon va inte alls lika bra som hon brukar, men gjorde det hon skulle.... Vi får se det som bra miljöträning och motion! :) Det var första gången hon hoppade på annat ställe än i Rostock så det är ju bra o även åka till andra ställen! :)
Hon krångla en hel del vid lastningen hemifrån, men efter 30 min gick hon på! *Pust* När vi skulle hem gick hon på efter 3 min... Betydligt mkt bättre! :)

Elliot var hos snälla morfar o Kerstin som ställde upp som barnvakter... O han hade varit lika snäll som vanligt.... :D Skönt! Tänk om man hade en unge som va odräglig när han va borta o ingen hade velat passa honom! Jobbigt läge! Jag o Mikael diskuterade det förut... Hehe! Därför jag va tvungen att nämna det! :P Haha!


O vet ni.... Jag har ett "underbart" prov i Vård o Omsorgsarbete på onsdag, totalt 6 kapitel... Tror faktist jag måste börja plugga på det imorgon, trots att det tar emot! Uhhh! Jag e trött på prov nu, men förhoppningsvis blir det ingen mer denna terminen!


Igår va jag o Tottis o hälsade på Mikaela o Haley, träffade "morbror" Marcus oxå! :)
Här kommer lite bilder från när jag, Mikaela o barnen va ute o "lekte" i det underbara vädret! :)
















Kommentarer
Postat av: Maria T

Jag jobbar natt hela helgen så jag vet inte om jag orkar mej iväg.. men ev på lördag eftermiddag :-) har inget fast datum än men är rätt säker på 4 oktober :-)



Kram

2011-03-21 @ 11:19:56
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Knubb :P Du har bilder jag vill ha :) Tar med usb o tjuvar dom nån dag !

2011-03-21 @ 19:16:42
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0