Tisdag

Trött som en gnu... Har legat vaken i sängen i 35 min o klickat runt på datorn nu...
Samlar mod att pilla mej upp o sticka ut o släppa ut hästarna....
Hoppade btw upp på Ediths rygg i söndags kväll igen, gick suveränt! :D
(Måste skaffa mej en sadel!!!!!!!!!!)

Igår pluggade jag konstant i 4 timmar när Tottis va på dagis, välbehövligt... Har varit lite dåligt med det när jag haft Gamson hemma som lockat mer... hehe! Men nu jäklar ska jag ta tag i mina studier... En inlämning i Etik o prov i medicin imorgon... Yäääj, inte!!
Idag börjar även en ny kurs, Människan socialt o kulturellt....

Sen på eftermiddagen när Elliot hade komit hem kom Mikaela o Haley en sväng oxå! :) Alltid lika trevligt!

I natt har jag drömt helt koko! Drömde att Bonzo fick rävskabb o lika så jag, Mikael o Elliot! Äcklig dröm! Blä!


Såg på "En unge i minuten" igår kväll... Fy, vad är det man har gett sej in på, IGEN!
Satt där i fotöljen o blev helt svett o försökte "hjälpa till"! HAHA!
Uhhh, vad ont! :P Hehe! Fattar inte att jag klarade mej utan någon smärtlindring alls!
Kommer aldrig någonsin glömma mina känslor, tankar o kommentarer när Elliot kom upp på mitt bröst för första gången! Underbara unge! <3



Åhhh, kluven.... Ska jag åka till K-stad istället? ;D



Frågor någon? Förslag på vad jag ska skriva om?
Känner att jag inte vet vad jag ska skriva om nu när Gamson, älsklingen, har åkt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0