Tisdag

Hallå där! :)

Har varit i Mellerud idag o kollat in Gamsons framtida hem! :) På lördag flyttar han! Blandade känslor kan man lätt säga! Kommer sakna honom nått så in i norden!
Men stallet va väldigt mysigt, trevligt folk o nära o bra! :D Bättre kan det inte bli!

Var ute på en crazy ridtur igår... Han var mer eller mindre galen! Var längesedan jag satt på en såååå överenergisk häst! Jösses! Han hade stått i en dag o börjat få kraftfoder.... + att mamma gick med, tillsammans med Tottis i barnvagnen.... Det sistnämnda var nog en utlösande faktorn! Hehe! MEN, ridturen var faktist riktigt rolig! Haha! Knäppa häst! ;)
I förmiddags var jag ute på ridtur oxå.... :D Gamson skötte sej kanon idag o va lagom pigg! :) O han blev väldigt svett oxå, kul o se att våra ridturer är lite krävande ibland! Hehe!



Här kommer 2 bilder från vår "crazy-tur" igår.... Mamma som e sämst på o fotografera, utan att överdriva(!), tog dessa!


OBS! Jag har säkerhetsväst under jackan, det e därför jag ser ut som en uppblåst sak! ;)


Varit i skolan idag oxå, hade den allra sista Etik o Livsfrågor-lektionen! :) Jag o Yvonne hade muntligt "redovisning" om Eutanasi.... = Dödshjälp, för er som inte vet vad det betyder! ;)
Känns skönt o va klar med en kurs faktist.... :) Nästa vecka börjar "Människan socialt och kulturellt"...
Imorgon e det den ljuvliga kursen Medicinsk Grundkurs (vill inte veta hur det gick på provet!!!!) och Vård o Omsorgsarbete! 




Nej nu skiter jag i Mikael o äter den förbannade kvällsmaten själv! Håller på o hungrar ihjäl ffs!


Kommentarer
Postat av: karolina

alltså han börjar bli helt sjukt fin i kroppen nu :D

2011-03-01 @ 22:52:44
URL: http://bergqvistmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0