Torsdag

Vilken dag!
Morgonen började med att det luktade bajs i hela huset.... Trodde det var Bonzo som var boven i dramat, men icke! När jag klev in i Tottis rum möttes jag av en ännu starkare doft! Uhhh! 
Tottis hade även spytt ner hela sig o hela sängen... Mysigt!
Då det blev o ta ett rejält bad o tvätta allt! Riktigt vidrigt!

Sen kom frukosten upp efter ca 5 min så det var bara till o tvätta skinnfotöljen o golvet!

Nästa mål han fick så hade jag åkt ut till Ed o köpt majsvälling o annat snällt för hans mage...
Men majsvällingen kom upp lika fort den, över hela honom o hela sacko-säcken! Mysigt! 

Resten va dagen har han bara fått yoghurt o en halv banan.... Det har stannat kvar där det ska vara iaf! O nu när jag la honom så fick han lite majsvälling... Får helt säkert ett lite trevligt morgonarbete imorgon oxå!
O han har haft feber hela eftermiddagen/kvällen.... 39,4 grader hade han nu när jag la honom så han fick en alvedon, hoppas den hjälper!

Det ända positiva med att Elliot är sjuk är att han e såååå himla mysig o go! Han har typ bara legat i mitt knä i soffan hela dagen! O han har somnat i mitt knä 3 ggr! Vet inte ens när han gjorde det sist! Det sista var han riktigt slö! Fick göra allt för att han inte skulle somna i mina armar igen! Så det blev tidig kväll, 19.00... I vanliga fall brukar han gå o lägga sig mellan 19.30-20.30...
Men man får väl utnyttja sådana tillfället att bara gosa o mysa när han är sjuk... Han har inte tid annars! Han kan ju knappt sitta stilla i 1 min i vanliga fall, verkligen full rulle!
Kul att kännas omtyckt o värdefull någon gång iaf! Hehe! ;)


Ska kolla på Sveriges värsta bilförare kl 20... Sedan blir det ut i stallet o göra klart där! Har inte kunnat göra det idag! Men älskling va duktig igår o gjorde iordning höpåsar för idag med.... :) Så jag ska bara mocka, fylla vatten o  släppa in dom....



Isabell, den duktiga som kommenterar.... :D
Ja, verkligen.... Ska bli så mysigt med föl! :)
Provet bestod av totalt 6 frågor... Men massa a, b, c, osv... Fråga 3 hade ända ner till 3 g.... O massa ingående frågor, krävdes mycket svar... Inte en chans att man skulle hinna klart på 45 min!
Förstår det gumman! :D <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag kan också kommentera tihi :D Hum, vet inte riktigt vad jag ska skriva dock . . :P . Vi får ses när Elliot är frisk :) Vill ha ditt goa kaffe ! Krams

2011-03-11 @ 20:19:37
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0