Torsdag

Jaha... Snart helg igen då.... Veckorna går skrämmande fort!!!

Imorgon är det våffeldagen... :D Bokade precis med grannen Micke att vi ska göra våfflor här hemma imorgon kl 15... :D Gott, längtar redan! Det är inte ofta man äter våfflor precis.... Kan inte minnas sist jag åt det...

Har pluggat som en gnu idag... :D Är klar med båda komplementen nu! :) Skönt att ha betat av det iaf... Nu är det bara en miljon instuderingsfrågor i Medicinsk Grundkurs som jag har lite panik över.... Men vacker dag ska jag även få dom gjorda... Hehe!

Min älskade mor, Elliots mormor har varit jättegullig o köpt regnkläder till Tottis som hon lovat att fixa när han väl behövde det.... = NU! :D
Jättefina regnkläder och regnvantar, tuffa gummistövlar och ett mysigt underställ i fleecé..... :)
Dock är det lite stort ännu, men va fasen... Han växer snart i det... :) Är strl 90 cl på det... Om han skulle haft en strl mindre, 80 cl, hade han bara kunnat haft det ett litet, litet tag.... Bättre för honom o ha något o växa i... :D
Tottis va iaf riktigt nöjd! :D










Nej, nu ska jag hoppa in i duschen....


Kommentarer
Postat av: Cizzi

va söt! jätte fina regnkläder ju...riktig tuffing!

2011-03-27 @ 16:03:38
URL: http://cizzigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0