Torsdag

Veterinären Isak Strandvik har precis åkt härifrån nu.... :)
Vi har precis gjort veterinärbesiktning på Gamson... O han gick igenom helt utan anmärkning... Trodde visserligen inte något annat, men man kan aldrig vara helt säker före... :) Vi gjorde bl.a. böjprov o sprang med honom o så, o Gamson skötte sej som vanligt exemplariskt! :)

Vi passade även på o kolla upp om Stina är dräktig eller ej... Men hon va lite kinkig när han skulle försöka känna... Men det e helt förståligt! Vem fasen vill ha en hel arm uppkörd i fjasa? Haha! ;)
Så vi gav upp det ganska kvickt o tog ett blodprov på henne istället.... Svaret på det kommer inom 1 vecka... Så himla spännade! :D

Tänkte jag skulle ut på en ridtur med Gamson i det underbara vädret alldeles strax, ska bara samla energi först.... :P Igår fick han stå, hann inte pilla mej ut i stallet för än det hade blivit mörkt så jag, mamma o hundarna tog en promenad istället... :)

Tottis-älskling e på dagis... :) Pappsen hämtar honom kl 16... Han håller på o få ytterligare 2 tänder i underkäken... Hela tandköttet e helt "bubbligt"... :D
Han kan förresten pussas nu, han öppnar hela munnen o böjer sig emot en o vill ha en puss....! Hur gulligt som helst, dock väldigt dreggligt! ;) Haha!




Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0