BILDBOMB mitt i natten!

Bildbomb från dagens date mellan Karro, Gamson, Tottis o mej.. :D
Fin han har blivit min pojk! Jätteduktiga va dom! :D 


Fina ekipaget! :D


Stoooooora Gamson o lilla Elliot! :D




Fin stil va? Haha!
























Trötta båda två efter passet! :)


Sötisar! :)





Fina, fina Gamson! :D
Är väldigt frustrerande att hälsa på sådär, kluven till tusen... :P



Är förjävligt trött så jag ska krypa ner i sängen nu! Äntligen!
Hoppas på bättre sömnlycka i natt, kunde fasen inte somna igår natt.... Men idag va jag i Billingen i förmiddags o hämtade min älskade, kära, saknade Dolly så jag hoppas jag kan sova bättre i natt! ;) Haha! Dolly e min blåa nalle som jag haft sedan jag var bebis! :) Haha! (Skämt-o-sido!) Jag tog även beslag på massa gardiner o sängkläder från mamma! :P


Nej, nu får d va nog! Puss-Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0