Fredag

Småkollar lite på Talang 2011 i brist på annat.... Snart e det bonde säker fru som jag tänkte se på... Efter det blir det till o ta in pållarna o borsta av dom en sväng!

Jag mår så illa på kvällarna nu för tiden.... Halsbränna/illamående, något konstigt! Äter Hjärtan från OLW nu för att bli kvitt med halsbrännan o det funkar lite iaf... Alltid något..... :P

Idag har jag (och Elliot) haft Vampire Diares-maraton! Har kollat på en halv säsong typ... Hehe! Jag trodde nämligen att jag hade sett hela säsong 2 men det hade jag tydligen inte gjort.... Men NU har jag det iaf! O Shiiiiit vad spännande o bra det är alltså! Längtar tills 3:e kommer! Någon som vet?


Älskling e iväg till Åmål en sväng nu o hämtar 2 nya soffor vi fått av Henrik o Ida... De hade köpt en ny o ville bli av med de två "gamla" de hade.... O som alla vet, gillar jag andras grejer! ;) Haha! (Intern skämt!)



Imorgon blir det en tripp till Grums o hämta Snaaben som jag redan nämt tidigare!


Nej, nu börjar Bonde söker fru! Vi hörs någon annan gång! PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0