Lördag

Åh, snart kommer min älskling hem igen! :) Eller ja, tror han kommer sent ikväll/natt kanske? Har inte pratat med honom sen iförrgår kväll så har ingen aning faktist... Men han ringer nog om några timmar! Elliot går bara runt o säger pappa, så det är nog inte bara jag som saknar honom! :D Hehe! Så himla skönt känsla o få sakna ibland alltså!

Är så himla trött idag så jag vet inte vad.... Kom i säng sent igår men fick ju faktist sova till halv 9...  Hade myskväll med mej själv, hundarna o tv:n.. :P Kollade först på "Wallander - Byfånen" o sen kollade jag på "I'm number 4"... Asbra va dom båda två... Väntar nu bara på uppföljningen av den sistnämnda, men det lär väl nog dröja!

Imorgon åker Edith troligtvis till Säffle igen.... Ska ringa seminstationen imorgon förmiddag tänkte jag när jag har pratat mer med Mikael o så.... Men planen är väl så iaf... Så hon kan bli betäckt nån gång för hon har säkerlígen en infektion o måste "behandlas"....


Mikaela o Haley va här på besök igår.... Vi drack massa kaffe, tjatade o va ute o gjorde stallet med våra busungar springandes runt i stallet.... Riktigt trevligt! Va ju ett tag sen vi träffades nu!
Har varit "effektiv" idag faktist... Jag o Tottis har redan varit ute o fixat hela stallet... Så himla skönt när kvällen börjar närma sej o veta att jag slipper göra stallet innan hästarna ska tas in o inte komma in på en timme extra...


Mikaela tog några kort på bebis-magen går... Men vi kom fram till att magen inte gör sej rättvis på bild.... Den krymper när kameran kommer fram, o jag svär o lovar att jag inte gör något över huvudtaget! Jag menar, jävla lätt o försöka "dra in magen" som innehåller en hel bebis likom... O om jag nu ska försöka göra det är det jättejobbigt o syns knappt att man försöker... HAHA!

Här kommer en av de bilderna som magen blev bäst....
(Ursäkta hur jag ser ut, haha!)

V. 28+6


Här kommer 2 bilder på Elliot o Haley! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0