Måndag

Jag tycker verkligen inte om måndagar.... Helgen har precis flygit förbi och det är massa dagar kvar till nästa helg! Suck! Inte för att det händer någon speciellt till helgen men helg är skönt! :) Det enda som ska ske i slutet av veckan är att kapa ved, ved och åter ved! Vi får ved-maskinen på torsdag o sen e det full fart med den... Tror dock inte jag kommer vara så aktiv i ved-kapningen utan får spendera tiden med Elliot... Men lite hurtig kanske jag kan vara! ;) Hehe!
Igår kväll va Elliot ute o åkte traktor med pappsen i 1,5 timme o harvade åkern medans jag pluggade det sista i Psykologin.... Han hade tyckt det va jättekul o suttit som ett litet ljus i Mikales knä typ hela tiden... O hörselskydden hade han låtit sitta på plats oxå! Helt otroligt! :P Kul med lite kvalitets tid mellan far o son! :D

Jag har varit o lämnat Tottis på dagis för en stund sen o gav nyss hästarna lunchhö o tog av Edith täcket....

Snart blir till o ge sej av mot B-fors o skolan, om ca 10 min, Psykologi-lektionen kallar....
....Så måste börja packa ihop mej nu....

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0