Onsdag

En mkt hektisk dag! Hunnit med massor, och lite till....
Tottis har varit dålig i magen idag så det blev inget dagis för honom, inte imorgon heller... Han har varit pigg o glad som vanligt, men allt har typ runnit igenom honom.... Dock har det varit lugnt efter lunch... Älskling fick vabba med honom när jag va på skolan o iaf gick på en lektion, sen va jag tvungen att avbyta honom då han va tvungen o åka o jobba igen....
Jag o Tottis va riktigt effektiva o storstädade hela huset, damsög o skura... ;D Känner mej riktigt duktig!

Är väldigt trött o funderar på o snart ta natten.....

BTW, gjorde världens längsta inlägg om min helg i söndags men blogg.se cp:ade så allt bara försvann... Så typiskt!
Men iaf... Jag o Tottis va spontana o åkte till Grums lördag - söndag.... Hur mys som helst... Grillade o bara va på lördagkvällen... Ikea o lite shoppning på söndagen.... Sen paja tyvärr min bil.... Så fick ta mammas hem... Förövrigt har min bil varit på lagning nu o det va bränslepumpen som hade havererat så nu går den tydligen som en klocka igen... Ska upp o hämta den på lördag! :D Saknar min bil faktist! :P Morgan har varit gullig o tvättar den åt mej oxå! :D Hehe! Han tyckte inte man kunde åka runt i en sådan sketen bil i fina Grums! ;) Hehe!


Nej.... Nu orkar jag inte mer just nu... Fick till en del iaf, trots min bloggtorka! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0