Onsdag

Haft de allra sista lektionerna för sommarlovet nu... Hjälp vad tiden har gått fort! Har lite VG-uppgifter kvar som ska göras fortast möjligt.... 2 st  i Psykologin o 1 i Människan Socialt o Kulturellt.... Sen är allt finito! :D
Praktiken i Vård o Omsorgsarbete som jag missade pga foglossning blir antagligen v.47-50 istället.... Men det får vi ta då, beroende på hur livet ser ut då... Men det är planen iaf o Mikael får vara pappaledig då o julstäda o pynta allt... Haha! :D Pööörfekt! ;)

Har haft mamma o mormor här på besök idag, lika mys o trevligt som vanligt! :D Vi lagade bl.a. tacos, mumma! :) Mamma tog för första gången i "sin" häst oxå... :D Haha! Hon ledde in Edith när vi tog in hästarna för natten! Helt otroligt! :) Fölis har fått namn oxå, äntligen! Hehe! Till vardags ska hon kallas "Tequila" och i passet ska hon heta "Home Made"! :D Förövrigt växer hon så det knakar... :D Jag oxå för den delen! ;)

Ska till BM imorgon, alltid lika kul! :D Sen blir det till o plugga, plugga o återligen plugga....
...Kanske oxå ev. ett besök hos Gamson o Karro! :) Får se vad tiden tillåter....


Nu är Bianca här oxå, hon kommer väl bo här hela sommaren då mamma börjar jobba i Norge på måndag men åker till Grums imorgon... Kommer nog helt säkert gå bra.... Men hon e så jävla äcklig! (URSÄKTA MAMMA!) Men hon är vekligen det! Ska rulla sej i allt jävla äckligt hon kommer åt, hästskit, hundskit, kadaver om hon hittar det! Så hon är ju vit i typ 5 min, sedan är hon brun till färgen! BLÄ!!!!!




Tomt utan min älsklingsman... Länge tills han kommer hem nu ju... :/ Men tiden går väl fort.... 


Nej, nu ska jag göra lite nytta... Läsa boken som måste läsas ut för att VG-uppgiften i Människan kan göras kanske.... :P Jag läser o läser, men boken vill aldrig ta slut liksom! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0