Onsdag

Seg dag.. Tycker aldrig den tar slut... :P Hehe!

Inte hänt så värst mkt idag.. Tottis har varit på dagis mellan 9 och 14... O jag har pluggat, gjort klar min komplettering i Pyskologi för VG-uppgiften... Skippade den när jag skickade in det i söndags då jag inte hann göra den, men läraren tyckte jag skulle det o jag hade visserligen börjat lite smått så... :D Bra med snälla lärare! :D

Aminda, hennes mamma Bitte o en till "kvinna" va här alldeles nyss o hämta 20 hö-balar... O de hade med lilla Wilma som inte va så liten längre, 8 månader gammal valpis som nästan va i Bonzo-size! :D Hehe... Men sååå otroligt söt hon e! :D
Är det någon som vill köpa ett gäng höbalar så har vi ett 50-tal kvar kanske....?



Tänkte jag skulle ta tag i o ringa seminstationen imorgon... Eller är det någon som vet hur man brukar gå till väga? Hon är ju anmäld, bokad o klar.... Är väl meningen att jag ska ringa när hon strax är i brunst igen eller hur funkar det? Dock vet jag inte hur hennes brunstcykel är, har haft full koll men inte sett ett enda tecken på brunst typ... Men då får man väl åka upp o undersöka henne hos dem så "hittar man väl hennes brunstcykel"...?


Kommentarer
Postat av: ylwa Holgersson

Ja just precis, så gör man. Spännande :)

2011-05-05 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0