Söndag

Är riiiiiktigt seg idag!
Fortfarande morgonrocken på mej, fast över linnet o mjukisbyxorna.... :P
Tottis sover middag o jag borde egentligen passa på o få lite nyttigt gjort, plugga t.ex.... Men jag är helt slut i hjärnan... Tänkte försöka smita ut i stallet o få gjort det jag kan/orkar o få lite frisk luft innan pluggandet... Kanske där skon klämmer..? Har inte orkat gå ut o leka med Tottis än, tänkte göra det efter middagsluren...

Är baksugen oxå... Men är trött på kladdkaka... Har bett älskling att köpa med muffinsformar, kokos o florsocker... Får se vad det hela slutar med... Kärleksmums eller kladdmuffins tror jag... :D Några lättvindiga förslag kanske? :D Choklad är ett måste, eller ja.... kakao! :D Jag älskar choklad! ;) Hehe!

Älskling o Micke är iväg till Sannerud nu o ska hämta fynden från igår... :)


BTW, V. 25+0 idag! :D Tiden går fort... :P Bara 15 veckor kvar nu, snart 3 månader.. O det är ju INGENTING! Massa som måste ordnas o fixas med... Ny säng till Tottis, grind för trappen uppe o rensa bland all skit som finns på vinden o i Tottis rum... Det va 3 av alla miljoner saker som finns o göra.... Skaffa tvilling/syskonvagn står oxå på listan o skaffa lite mer barnmöbler till Tottis rum...



Nej, nu får jag ta o rycka upp mej lite o gå ut i stormen! :P Brrr.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0