Tisdag

Får inget gjort tycker jag... Hehe! Tottis e på dagis o jag ska plugga... Går sådär! :P Har iaf pluggat en liten stund, sen kom Mikaela på kaffebesök o nu ska jag plugga igen är tanken.....Och planen! Har iaf tvättat en maskin som hänger ute i värmen o torkar nu! Jäklar va kvaft det är i luften, o 25 grader varmt! Puuuh!

Edith är återigen i Säffle på seminstationen, åkte dit med henne i söndags.... O i måndags hörde Cicci av sej o sa att allt såg fint ut o att hon va i brunst så hon beställde sperman! Så hon semineras väl imorgon o provsvaret från bakterieodlingen kommer på torsdag... O om hon inte tar sig första gången blir det att behandla henne, beroende på vad provsvaret säger.. Några vita prickar fanns då inte där..... Skönt! Så nu håller vi tummarna, hårt hårt!

Va en sväng o hälsade på Henrik o Ida i söndags o ställde transporten hemma hos dom, i Åmål... Fick supergod blåbärspaj, vaniljsås o kaffe! Mums! Tottis va oxå med o levde rövare... :P Sen va vi snabbt o hälsade på hos Henriks mamma o de hade 6 st supersöta valpar! :D Tror det var hamiltonstövare?

Här kommer några bilder....



















Igår va vi, alla 3, på vår första föräldraträff oxå! :) Egentligen var det 2:a träffen men sist kunde inte vi komma! Riktigt trevlig o träffa andra gravida... :D O alla har BF i Augusti så det va kul! Elliots grupp var det ju blandat, allt från oktober till december! Så himla mycket mer givande denna gången tycker jag! Nu har man ju lite mer kött på benen och kan prata o berätta utifrån egen erfarenhet! :) Nästa träff är onsdag nästa vecka! :)


Tänkte fota lilla Tequila sen oxå, hon växer verkligen så det knakar! Utan att överdriva.... Vi mätte hennes mkh när hon va ca 1 vecka tror jag det va.... 94 cm har jag för mej vi fick.... Nu lär hon va långt över 1 m faktist! Hon e stoooor! :D



Nej, nu ska jag ta tag i Psykologin igen.... Gjorde faktist klart en uppgift igår, så har bara en inlämning kvar där o en i människan socialt o kulturellt.... Snart så..... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0