Torsdag

Orkar nog inte skriva så mkt idag... Slänger in massa bilder istället... Först kommer 3 bilder på världens sötaste Tottis från Grums-trippen...








När Mikael va hemma o vabba med Tottis igår o jag kom hem från skolan vid 12.30-tiden hittade jag mina pojkar såhär.... Hur söta som helst! :)


Här kommer 3 bilder på mina älsklingar från förut idag... :) Tottis e förövrigt helt galen i allt vad fordon heter... Allt e brum-brum o han försöker säga traktor.... :) Tah-ihrr låter det för tillfället... ;) Haha!







Andra ord han säger nu är usch, nö-nö (tutte), pappa, brum-brum.... O så gnäggar han som hästen... :D Haha! Voff-voff och titta säger han sedan tidigare... Mamma däremot är ett, för mig, diskuterat ämne... ;) Han säger mamma, men har inte riktigt "sagt det till mej" ännu.... Han förstår nog helt säkert att jag e mamma men jag har inte blivit tilltalad det ännu, om ni fattar rätt... Hehe! Säkert något mer ord han säger som jag glömt....
Sedan växer tänderna fram så det knakar nu... Samma visa som nere i underkäken nu... 2 st på varje sida av överkäken är påväg, alltså 4 st påväg... (Så snart har han 8 tänder uppe, och 8 nere....)


Nej, nu ska jag dra ut o ta in hästarna.... Vill att fölis ska komma nu!!! :D


BTW, Grattis älskade Bezita som blir tant idag o fyller 20 år! 11 år var hon när jag köpte henne och 15 år när jag sålde henne... Hjälp vad tiden har gått!!!

Här kommer ett gäng bilder från "vår tid"... :)








Vinst i 1m... :D Hehe...








Vi testar på galopp med riktig galopp-sadel! :D Hur grymt som helst! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0