Torsdag

Snart helg igen.... Tiden går alldeles för fort!!!!!!!!!

Ringde seminstationen förut idag... Pratade med en mycket trevlig och lättsam Cecilia... Fick svar på mina frågor så nu ska vi kolla på när vi har möjlighet att åka upp o kolla henne.... Troligtvis början av nästa vecka om tiden finns.... 

Har faktist inte så mkt o skriva eller berätta om.... Är ganska kluven i mina tankar o har mycket att fundera över just nu.... Vet inte riktigt vad jag ska göra..... Suck!


Nu ska jag gå ut o ta in våra söta små pållar... Pussa o borsta lite på dom kanske... :) Älskling håller på o "installerar" vedmaskinen...
......O så har jag en ganska tokig bebis i magen som sparkar o har nattklubb mest hela tiden! ;) O den andra lilla vilden lever rövare utanför magen! ;D Hehe!


Världens underbaraste, tokigaste, sötaste, bästa pojke! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0