2 1/2 män!

Älskar det! :) Charlie Sheen är ju visserligen kungen men Ashton e helt klart godkänd! :)

Har helt seriöst inte orkat blogga, sorry!
Idag har min mormor vart här o hälsat på.... :)
O stackars William har för första gången haft en missnöjd eftermiddag! Magknip o förstoppning! Stackars älskling!
Tur jag har kvar tarmsond från sjukhuset! Dock har jag bara 1 kvar... :/ Hoppas det släppt nu bara... Jättekonstigt för han va verkligen stenhård i magen förut.... O inget konstigt har han fått heller....

Exprimenterar med Tottis.... Typ varje natt så kissar han igenom blöjan....
Up & Go 6 håller inte tätt, Comfort Fit 6 håller inte heller tätt, Pampers Baby Dry håller inte heller tätt... Suck!
Idag köpte jag ett paket med Comfort Fit 7, 15-30 kg... Fatta vad stora!!! Haha! "Lilla Tott" väger ju typ bara 14... Hehe! Blöjan va enorm kan jag lova! :P
Så.....Nu får vi hoppas på en torr säng i natt.... Vill lixom inte ge honom mindre välling heller, tror han behöver den mängd han får innan läggdax! (260 ml vatten + pulver)

Har någon nått tips????!


O på onsdag gäller det! .....Börjar bli nervös! Vill inte tänka för mycket på det heller..... Jag vill inte hoppas för mycket får då blir man ju så jävla besviken o förkrossad... Samtidigt så vill jag ju inte måla fan på väggen heller o gå runt o må skit! Så som sagt, jag håller mej neutral!


Här kommer ett gäng bilder på sötisen i badbaljan! :)











Laddade över alla bilder från datorn till en extern hårddisk förut idag, 9139 bilder! Herre-jävlar säger jag bara! ......Vad mycket bilder!!!!! Har dock inte vågat ta bort dom från datorn än! Hehe!

Saknar älskling som varit i Deje o hämtat en golf-motor efter jobbet idag.. Men snart så kommer han nog hem! :)




Kommentarer
Postat av: Emma & Kevin

Dubbla blöjor. Hade jag på Kevin, han kissade oxå igenom allt!! <3

2011-11-20 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0