Födelsedag

Sorry Guys! Jag har varit AP-DÅLIG på att uppdatera!
Har verkligen inte känt för att skriva nått... MEN, mina trogna läsare har behållt hoppet ser jag! :) Bra det! :)
....Nu får det bli ändring!

Idag fyller jag då hela 23 år! Haha! Känns inte ett dugg rockigt faktist! Kunde typ varit 25 eller nått! Lite mer jämt! 23 år e ju inget speciellt så, det enda som är speciellt är att i år fyller jag o Mikael faktist 50 år tillsammans! 23 år + 27 år! Det ni!!!!! :D

Dagen börja inte så mysigt.... William kaskadspyr ner hela sig o handduken! Suck! Sedan gick det inte få i honom nått nästan.... Han bara skratta när jag tittade på honom o då går det ju inte mata honom! Underbara unge! <3 Så, vi får helt enkelt se när han blir hungrig nästa gång... Nu ligger han här överlycklig bredvid mej o bara älskar livet! Det räcker att bara titta på honom o säga nått så skiner han upp som en sol!

Elliot är på dagis, som vanligt.... Han e supertrött o supergrinig varje dag han kommer hem därifrån! Inte alls så upplyftande precis!

I måndags va vi på BVC med William o han hade växt jättebra!!! :) Nu väntar vi på kallelse från NÄL med blodprov, men det bör bli inom de närmsta veckorna!


Nej, nu ska jag ta mej i kragen o gå o käka frukost....
Sedan blir det till o baka VÄRLDENS GODASTE Morotskaka al'a Ronald McDonald!


Vi hörs! :)


BTW, jag o Wille ska på utbildningsdag med Riksförbundet för Leversjuka på lördag, i Göteborg! Det ska bli riktigt spännande! :)


Kommentarer
Postat av: Maria T - tvåbarnsmamma

Hihi jag och Wille fyllde också 50 tillsammans detta år :-)

Grattis på födelsedagen!!



Ps du kommer nu in på alla krogar när man blir 23 ;) hihi



kram

2011-11-24 @ 12:43:06
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: laila

Stort grattis på födelsedagen ! Hoppas att du har en riktigt bra dag !

Gott att William växer som han skall och att det rullar på så bra som det trots allt verkar göra efter allt han har varit med om.

Att Elliot är trött efter en "arbetsdag" på dagis kan jag förstå... det är säkerligen både högt tempo och hög ljudvolym !

Ha det gott !

Laila

2011-11-24 @ 17:21:55
Postat av: Anonym

Grattis Lizette! Hoppas din dag blir bra. Blir alldeles varm när jag hör hur glad lillprinsen är och jag saknar honom verkligen:-) kommer ihåg det där goa leendet han hade, ett riktigt litet charmtroll! Och den andre lille godingen ni har också, han är ju så sööt. Det är tuffa dagar att vara med en massa barn på dagarna och det är klart att det visar sig hos honom när han kommer hem. till Göteborg på lördag säger du. Det blir ingen Dalslandsvisit för oss utan Ulrika och co kommer hit istället. vill ni får ni också gärna titta in på hemvägen. Skulle vara jättekul.

Många kramar från oss på Tjörn

2011-11-24 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0