Fullt ös - Medvetslös!

Tottis har ögoninflammation o har varit hemma från dagis både igår o idag... Imorgon kommer han oxå vara hemma.... Är helt slut o finner ingen ork att hitta på nått heller.... O ingen vill ju ha besök av en 2-åring med ögoninflammation!
Tur William är en så snäll pojk för uppmärksamheten går inte direkt till honom när Elliot är vaken o e i full fart!

Tack o lov fick jag en break från honom nu när han lyckades somna... :) Igår var det då inge läge för att sova middag tyckte Tottis! Hehe!

Igår kom Williams journaler med posten! Jesus, vad intressant! O Vilken resa vi har varit med om, ÄR med om....



Blogg-torka? Yepp!


Kommentarer
Postat av: Marcus Eskilsson

skratt Kände att jag måste lägga en kommentar här. Satt och letade backgammon-bloggar (spelet vill säga) och hittade den här bloggen. Blev väldigt överraskad när jag läste lite inlägg! Lycka till med allt :)

2011-11-08 @ 15:13:22
URL: http://svenskgammon.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Bloggtorka? Jag tycker du är otrolig som hinner skriva ngt överhuvudtaget:-)Är så tacksam för det du lägger in så jag vet hur det går för er. Förstår att det är hektiskt, Elliot är ju i sin mest aktiva ålder och mycket händer för honom med en ny liten varelse där hemma att ta hänsyn till också. Ha det så gott Lizette, önskar ni bodde närmare, längtar efter att få träffa er och framför allt att få krama den lille kämpen. Många kramar faster Ingrid

2011-11-08 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0