I brist på annat....

Älskling o Henrik åkte iväg......
Jag fick dricka mitt kaffe själv o i brist på annat tänkte jag bjuda på massa, massa frågor.... :)




FAKTA

Smeknamn:
Mamma, Älskling, Darling, Liz
Födelsedag: 24 november 1988
Bor: Dals Ed
Arbete: Vabbar/Mammaledig med William

FAVORIT…

Färg:
Grön, Svart....
Ställe: Hästryggen!
Drog: Snus
Fordon: Min Snaab! ;)
Film: Finns många bra! Men om jag ska säga en som jag sett många gånger o kan se den igen; P.S. I Love You!
Djur: Häst o Hund
Affär: Gina Tricot, Carlings, H&M
Serie: Inväntar nya säsonger av Vampire Diaries och True Blood med spänning! :) Grey's e oxå bra! :)
Café: Köket? :D
Skor: Ridstövlarna! :P

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Mjo, det händer....
Gnälla: Ja, tyvärr! Allt för ofta, men oftast med all rätt!
Skrika: Jo, det händer!
Sova: Ja, det hoppas jag!
Drömma mardrömmar: Inte ofta!
Drömma sexdrömmar: Inte ofta!
Försöka vara annorlunda: Nej, varför?
Klä dig i svart: Jag gillar svart!
Ha sex: Ja, det hoppas jag!
Hata folk: Ska mycket till för att jag ska hata någon.. Hata är ett väldigt starkt ord!
Lita på folk: Ja, de jag VET att jag kan lita på!

NÄR…

Åt du senast:
Middag runt 17-tiden
Läste du en bok senast: Före sommaren (Läste en för att kunna recensera den efteråt, men det blev aldrig av!)
Var du på konsert senast: Räknas Idol? Fredagsfinal i Karlstad, 19 nov 2010... Annars, Arvikafestivalen 2010.
Köpte du något senast: Köpte lite begagnade barnkläder till Elliot senast idag! :)
Kysste du någon senast: Alldeles nyss när Mikael åkte... En puss! Kyss - Igår....
Svor du senast: Förut! :P
Sjöng du senast: I veckan! :) Tramsade runt med Elliot! :)
Klagade du senast: Har nog faktist inte klagat idag! ;) Haha! Men igår så klagade jag helt säkert! ;)
Är det sommar: När det är sommar!

VEM…

Saknar du:
Kalle, Gamson, Douglas.....
Rörde dig sist: Mikael
Kysste dig sist: Mikael
Gjorde dig riktigt glad senast: William, räcker att han ler o ser sådär underbart lycklig ut, hela hjärtat bubblar!
Fick du sms från senast: Mikael, skrev: "Ja d hade varit gott. Puss" ....Fundera på det ni! ;)

HAR DU…

För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Nej....? Inga nycklar på bordet?
Någon annan psykisk sjukdom: Konstigt nog inte, efter denna resan! Haha!
Färgat håret: Ja, brukar göra det... Men nu var det ett tag sen...
Brutit några ben: Ja
Några piercings: Ja; läppen, tungan x2 och öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja, tyvärr!
Bra självförtroende: Inte dåligt iaf!
Kysst någon: Ja, det får vi hoppas!
Haft sex: Ja, det får vi hoppas!
Köpt kondomer: Hmmm.. Tror nog det...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nepp....
Varit kär: Ja!
Blivit kär i någon på nätet: Nej...
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.
Velat vara otrogen: Nej!

HUR….

Går du:
Framåt?
Fördriver du tiden: Alldeles för bra!
Mycket pengar har du: Tillräckligt, men skulle gärna tagit emot mer!
Tjänar du pengar: Vabbar för tillfället!
Ofta diskar du: Varje dag!
Ofta städar du: Försöker så ofta det behövs...
Ofta träffar du din familj: Min lilla familj; Dagligen! De andra; Alldeles för sällan!
Mycket äter du: För sällan... Men tillräckligt!

ÄR DU..

Förstående:
Ja, det hoppas jag!
Öppensinnad: Ja, det är jag nog...
Arrogant: Det hoppas vi inte!
Osäker: För William? Dygnet runt!
Blyg: Ibland, med nya människor
Smart: Klart!
Sentimental: Ja!
Pratglad: Det kan man lugnt säga!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du underbara dotter. <3<3<3

2011-11-10 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0