Länkar....

Tänkte länka till mina vänner o läsares bloggar längst ner på sidan.... (De som vill förståss...)
O jag vet ju knappt vilka som läser min blogg men jag hade tänkt länka till:

-Karro (Gamsons Fodervärd!)
- Isabell
- Maria T
- Lotta (A.C)
- Mikaela
- Mliih
- Ida (Van Brakel)
....O Sara, din icke-uppdaterade matblogg kanske? ;)

Är det någon mer som vill bli länkad...?
Eller är det någon av er jag nämnde som INTE vill bli länkad?

....Om jag inte hört något under de närmsta dagarna har "de nämda" inget val! ;)



Förövigt har jag o William haft en lugn dag... Snart kommer yrvädret Elliot hem....


Kommentarer
Postat av: Maria T

Tack!

Du ligger länkad på min sida och har gjort de ett tag :-) Hoppas de är okej??



Kram

2011-11-04 @ 22:41:53
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Sara

Min sida är nedlagd på obestämd tid... Har knappt tid att laga mat nu..;) du kan länka när jag är aktiv! Kram

2011-11-05 @ 08:31:10
Postat av: A-C

Du får så gärna länka till min blogg! jag ska göra detsamma för dig, om du vill? :)

2011-11-05 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0