Nostalgi!

Blev nostalgisk o letade fram filmen "Stuntryttarinnan" på en filmsida.... Som förövrigt tydligen heter "Wild Hearts Can't Be Broken"... så den klickade jag hem o så blev jag även ännu mer nostalgisk när jag såg "Power Rangers".... Haha! Kommer ni ihåg den serien? Jag älskade den! :P Men sen när jag sätter på dvd:n kommer jag säkert vika mej dubbelt i skratt för det är så barnsligt.... Hehe! Har en ganska stor känsla av att det kommer bli just så.... Haha!
Jaja, lite kul får man väl ha iaf..... :D
Kvarnvideo.se - Här finns allt, och lite till!

Har varit hos tandläkaren med Elliot idag o allt såg bra ut... Fattas 1 tand nu i varje käke, alltså totalt 4 tänder....
Sedan var vi hos BVC med William o han vägde idag 4860 gram så det var kanonbra! Sist vi vägde honom var i torsdags på Östra o då vägde han 4720 gram... Känns konstigt att inte ha den rutinen med vägning varje morgon som det är på sjukhuset....

Imorgon kommer förhoppningsvis matleveransen till William oxå... Direkt till dörren! Det kallas jag service.... :)
Neocate heter den ersättningen han får nu o den kostar ~400 kr för en burk o den räcker ca 3-4 dagar... O plus att han får ett tillskott som heter "Liquigen" som är extra lättlösligt fett för honom, den e oxå väldigt dyr... Men tackvare systemet här i Sverige behöver vi bara betala 120 kr för en period på 3 månader! Helt fantastiskt! :)


William är världens nöjdaste bebis... Och så himla glad!
Så fort man bara tittar på honom o pratar med honom skiner han upp som en sol o e lyckligast i världen!
Och Elliot är verkligen jättesnäll mot honom, försöker iaf... Inte alla gånger han fattar att han inte kan köra ner nappen i halsen på honom o att han inte kan flytta på lillebror hur som helst så att han får plats bredvid honom.... Hehe! Men han vill ju bara väl o va stolt som en tupp när vi kom in på dagis med William förut när vi hämtade honom....



Han tycker Libero-älgen är jätteintressant o titta på, känna på o smaka på... :)





När William "pratar" tillbaka blir hans näsborrar utvidgade som ni ser.... Hehe! :P


Vi badade William hemma i badbaljan för första gången igår oxå... Han älskade det! :)








Kommentarer
Postat av: Anna-Charlotta

Åhhh, så härligt att det går bra!

Så fin han är i färgen, så mycket mindre gul! :) <3

2011-11-02 @ 08:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0