Surt äpple!

På utbildningsdagen i Götet i lördags insåg jag även en grej.....
Visserligen går forskning framåt hela tiden, men en Kasai-OP fungerar bara som en tillfällig lösning....
Jag har hela tiden försökt o haft hopp om att det kanske kommer fungera länge, hela livet, med hans nya koppling mellan lever o tarm.... Men jag insåg att jag inte längre ska ha hopp om det! Man blir bara så förbannat besviken o knäckt!
Den stora frågan lyder då, Varför inte göra transplantation direkt eftersom att en Kasai-OP bara är en kortsiktig lösning iaf? Jag menar, han e ju en liten bebis.....! Varför hålla på o operera o öppna upp fler gånger än nödvändigt? Visst, det e riskabelt med en transplantation..... Men jag fattar verkligen inte, varför en kortsiktig lösning?!?!?!

Det e bara o bita i det sura äpplet o inse fakta! Snart..........Men när?



Önskar jag kunde trolla.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0