What a day!

Herregud...
Dagen har visserligen varit bra.... :) Hämtade Tottis på dagis kl. 13 o sen åkte vi till syster Ulrika, Mikael, Emma o Elias... :) Mycket trevligt, o fick med mej massa grejer hem! :D

....Men sen.....
Kom hem vid 5-tiden o sen var det de 2 mest galna timmarna i mitt liv tror jag.... Men jag hann med en hel del; laga middag, ge Tottis mat, duscha Tottis, värma välling o ersättning, mata William, lägga Tottis, diska, tvätta, tända i pannan och faktist äta själv... Puuuh! Samtidigt som 2 missnöjda barn byter av varandra med gnäll o skrik! .....O så får vi inte glömma bort de ständiga ögonen i nacken på Elliot så han är snäll mot lilla lillebror!
Fattar inte hur man psykist o fysiskt överlever med fler än 2 barn?! Hallelujah!


Nu äntligen sitter jag o William i soffan o han stensomna i famnen o jag ser på "Drömmen om ett barn"... :)


Måste åka till M-rud o hämta hem min sadel.... Ska iaf försöka göra nått med Edith så fort grisarna tagits bort så stallet e ledigt o de står inne på nätterna.... Allting underlättar med stall! :) ....Men så får vi se hur verkligheten blir, inte illa med en plan iaf! ;)


Nu ska jag försöka fokusera på tv:n o invänta älskling som jobbar över....


Kommentarer
Postat av: Maria T

Hihi känner igen mej.. Vi har ju de exakt lika, två grabbar i exakt samma ålder och jag säger som dej, "hur klarar man av fler barn"

Man är allt bra otrolig som mamma, man klarar så himla mycket mer än vad man tror!!



Kram

2011-11-03 @ 22:40:21
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja ! Kom igen nu med Edith :) . Fick du en liten extra kick när jag sa att jag kunde passa William härom dagen :P Om du behöver passhjälp så säg bara till :) Kommer och kikar in till veckan tänkte jag tiihii.

2011-11-04 @ 14:00:22
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0