....

Situationen börjar balla ur känner jag.... Ohållbart! Känner mej fruktansvärt instabil!
Ska prata med kuratorn imorgon kl. 13.....
.
Bilirubin-helvetet hade gått upp ytterligare, till 220! Ingen vidare färg i blöjan.....
.
Kommer nog få åka hem nästa vecka kanske, o sen vänta i 4-6 veckor på att en ny Hida-Scint ska göras för att kolla gallflödet... O Givetvis massa leverprover regelbundet i väntan på Scinten.......
Om de kommer fram till att levern inte är OK o att operationen har misslyckats blir det transplantation....
.
Jag vill inte åka hem med en sjuk William... Han är gul, han har dåligt immunförsvar.... Elliot kommer smitta honom med alla dagis-bakterier.... Känns inte alls OK!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tänker på er ofta! Och jag lider med er, och det gör ont att läsa! Fortsätt kämpa underbara ni! Håller alla mina tummar och tår! Krama om varandra från oss! KÄRLEK! <3 Du är en Bitchitör för fasen, ge inte upp!

2011-10-11 @ 11:09:02
URL: http://tiriana.bloggplatsen.se
Postat av: Maria T

Tänker på er <3 Finner inga ord, förstår att ni har det otroligt jobbigt nu! Kram från oss

2011-10-11 @ 12:26:32
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0