Lilla William....

Han bara spyr o spyr.... Men i natt gick allt bra... Liten spya när han åt igen efter ett mål i sonden bara... Vilken nästan var väntat...
Kl. 8 när jag matade kom inget upp....
Nästa mål, 12, så kom det upp rejält mycket.... Men det var för att det var tvungen att ske ett blöjbyte mitt i maten o han har ju Reflux... (Omogen övre magmun o har lätt för o spy...) Nästa mål kl 16 kom massor upp när Älskling va borta på sjukhuset o mata.... Nu är han iväg igen o jag håller tummarna för att inget ska komma upp!

Jag o Tottis duschade för en liten stund sen.... Nu ligger han i sängen o somnar snart förhoppningsvis.....

Huset bjöd på jättegod middag förut! :) Mkt trevligt! :)


BTW, Bilirubinet hade sjunkit till 200 idag... Hoppas innerligen att det är påväg åt rätt håll nu!!!!!!
.....O CVK:n e puts-väck! :D



Näääe, nu kastar jag in handduken för idag!
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt att du har hela familjen hos dig och att du får ägna lite tid åt tottis också. kram på er.



Ingrid

2011-10-19 @ 00:29:58
Postat av: Ulrika

Hej Lizette. Jag tänker så mycket på er!! Vilka mysiga kort du har tagit på dom! :)Kul och se att du använder kläderna William fick :)) Många kramar från Gunnarsbyn Detta kommer gå bra tror jag

2011-10-20 @ 22:48:56
URL: http://backgammon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0