Sunday...

Trött o seg som fasen... Hade tänkt o krypa ner under täcket så fort jag hämtat lilla Wille... Men nu känner jag ju inte för o gå o lägga mej o sova en stund...
Blev lite sent igår nämligen... Satt o tjata med Anjelica, Thomas o lilla Mio igår kväll borta på sjukhuset, givetvis med junior i famnen.... Hade skittrevligt o mysigt o vipps så var klockan 12 o William skulle ha mat igen, men natt-personalen va snäll o mata honom så jag kunde traska hemåt.... Klockan 8.00 skulle jag ju vara tillbaka igen....

Nu sitter vi iaf här i rummet, William sover i vagnen o jag funderar på o slå på en film i brist på annat.....?

BTW, jag har köpt en Emmaljunga tvillingvagn... Måste ju antingen ha en tvillingvagn eller en ståbräda när jag kommer hem, men kom fram till att vagn e nog bäst.... Annars hoppar nog Elliot av ståbrädan direkt när han kan o springer iväg.... Bättre med vagn där man kan spänna fast honom.... ;) Mikael ska hämta den snart..... :) Har haft lite panik över vagn dilemmat nämligen..... Har ju en gammal Emmaljunga combi-vagn som Tottis hade i hemma i skogen o som förövrigt funkar fint.... Men tänkte skänka den med liggdelen till sjukhuset o vår avdelning 327.... O en Emmaljunga scooter till Tottis som vi använder nu.... O den kan ju även William ha om jag fäller ner ryggen o lägger en mjuklift i..... MEN, om vi ska iväg allihopa är det ju jättebra med en tvillingvagn.... Orka dra med sej 2 vagnar liksom? Jag är nöjd! :)

Kommer nog ha William här hos mej även på nätterna från imorgon.... :) Har ju heldags-permis idag o hade det även igår.... Nu har rädslan vid matningen försvunnit! Skönt! O han spyr knappt nått! Underbart! Brukar komma typ 10-15 ml vid ett nattmål bara o det tycker jag inte är nått anmärkningsvärt!
Nu äter han minst 130ml per mål x 6.... Men oftast blir det 140ml....


Nej, filmen ropar! Vi hörs! Puss!


Kommentarer
Postat av: Ida

Helt underbart!!

2011-10-23 @ 10:40:41
Postat av: Anonym

Vad härligt Lizette! Du ska se att det vänder nu. Kramar Ingrid

2011-10-23 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0