Tröstlös Fredag!

Suck....
Ensamt... Läser om alla som har festat/ska festa! Jag vill oxå festa... Konstigt att jag ens tänker i dom banorna... Men det är väl bara för att jag vill ut bland folk o tjata, bara vara och ha kul.... Kunna slappna av......

Jag sitter här, ensam i min säng på rummet  funderar på o sova....

Min faster Ingrid o kusinen Annie var här förut på besök! Jättekul verkligen! O god mat hade de med sej dessutom! :P

William spyr inte än, peppar-peppar! Helt otroligt! :D Ingen spya sedan natten till tordsdagen nu... Underbart! :)
Bilirubinet hade gått ner, lite-lite till.... 190 låg det på i morse... O "alla" säger att han ser mindre gul ut! :) Hoppas verkligen att det fortsätter att gå ner! :)



Nääeh, nu skiter jag i det här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår Lizette, jättemysigt som vanligt! Och Annie tyckte det var så kul att få följa med till er! Förstår att det är jobbigt för dig Lizette och jag lider med dig. Men mitt i all beedrövelsen är det ju tur att du har Sara och Carl. Vilka goa människor!Kämpa på nu Lizette, du vet att du klarar detta och hör av dig om du skulle få spel så kommer jag, inte långt att åka för mig :-). Tusen styrke kramar från oss.

2011-10-22 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0