Tröttsamt...

William spyr....
....som en gris....
Och lite till....
.
MEN, de 3 senaste målen gått bra... Pepper-pepper!!! Hoppas det går bra i natt.... Han har fått de 3 senaste gångerna 50% i nappflaska o 50% i sonden....
Igår var jag inne i stan o fika med Marcus, då hade oxå de 3 senste målen gått bra... Men när jag kom tillbaka till William vid 17-tiden så det ända jag gjorde var att mata, blev nerspydd, mata igen, blev nerspydd på nytt, mata lite till, torka spy, o sen fick han sondmatas istället..... O sen torkade vi spy IGEN... Inte en enda droppe fick han i sej det målet.... Sen va klockan nästan matdax igen o det hade gått 2,5 timmar.... Då fick han tarmsond o sedan va han hungrig o fick sin mat 15 min före....
Jobbig kväll/em kan man säga.... Fruktansvärt förkrossande! Bärgaren rann över för mej kan man lugnt säga.....
.
Nu hoppas vi på en bra helg... Jag har bestämt det!
Tur Sara o Carl finns så man kan ha roligt iaf.... Vi åt pizza/kebabtallrik förut.... Gott som fasen! Utkörning har dom oxå här i "storstan".... Hehe! (90 minutaaa ffs! ;D Hahaha!)
.
Nu orkar jag inte så mycket mer idag... Ska gå o duscha! Jag luktar spy! Mums!
.
.
.
Saknar, saknar o åter saknar!!!!!!
.
.
.
BTW, min snälla o goa faster va o hälsade på mej i onsdags?.... Tisdags?... Hmm... Ja någon dag i veckan... (Fasen, har ingen koll längre!) Men hur som helst.....Supertrevligt! Jätteuppskattat! :D
O fikan med min bror igår va jättebehövlig! :) (För båda! :P)

Kommentarer
Postat av: Ingrid Stenegren

Lizette, kära Lizette aj vad du(och william) har det kämpigt! Men jag håller alla tummar att det vänder snart för lille prinsen. Det var så mysigt att få träffa er i veckan. Jag hör av mig till dig och kommer in ngn mer dag. Kämpa på! många kramar faster Ingrid

2011-10-15 @ 12:57:50
Postat av: Sandra

Hej mina älsklingar!! Ska försöka komma till er nästa helg. Så kan vi ha en myskväll kanske och gotta oss riktigt! Kämpa på ni klarar detta! Dessutom är du världens bästa och starkaste mamma!! <3

2011-10-17 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0