2 veckor

2 veckor har passerat sedan operationen... 3 veckor sedan jag kom till Göteborg... Tiden går fort, men ändå segt! Nu börjar jag iaf räkna neråt... Borde faktist kunna vara hemma inom 3 veckor tycker jag... ;) Men allt beror på vad min lilla prins har bestämt sej för.... :)
25 ml mjölk får han nu per mål... Och idag blir han "dropp-fri" i 3 timmar... :D
Har inte speciellt mycket o skriva för tillfället... Min älskade bror kanske kommer på besök sedan.... :) Ska fjäska med honom så han kanske kan ta med sin dator så jag kan slänga upp lite bilder... Blir genast så mycket trevligare inlägg... :D O så kanske det blir en fika på stan... Men det märks! :P
Hörs senare folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0