Äppelpaaaaaj!

Japp, en äppelpaj, ingen kaka Sandra! ;)
Sandra o hennes pojkvän Martin har precis varit här på besök! Hur kul som helst! :)
O jag o älskling fixade en äppelpaj till kaffet medans dom underhöll William... Som för övrigt var vaken heeela tiden dom var här, rekord skulle jag tro... Han har inte gjort något annat än o sovit sen igår em känns det som... Hur nöjd o glad som helst var han! :) Nu sover han gott i vagnen, mätt o go.... :D
Åter till pajen... Fick receptet av Mikaels faster A-C som bjudit oss på denna 2 ggr o den är helt magiskt god! Dock lyckades inte vi lika bra som henne, men den var heeeelt OK! :D

Jag har fyndat på Tradera i veckan oxå... :) Det ända stället som jag kan shoppa på nu o få det skickat hit till Ronald... Om jag skulle beställa från t.ex. H&M så får jag det ju skickat hem...
Köpte en fleece-overall för typ 80 kr... :)
Den röda han har haft på tidigare bilder tillhör ju sjukhuset... Visserligen får jag låna den hur mycket jag vill, men lite roligare med en alldeles egen blå... :D Jag har dessutom fyndat "Spöket Laban" mjukisbyxor o matchande T-shirt för 10 kr + frakt.... Det borde komma med posten på måndag... :)




(Här ser han så stor ut i overallen... Hehe!)

Här kommer ett par till bilder på honom....





Nej, nu ska jag krypa ner i sängen o hoppas det snart börjar nått vettigt på TV:n...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var en äppelpajkaka :) söt han är i sin mysdräkt <3

2011-09-26 @ 14:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0