Bad news....

Provsvaren var inte så bra igår... Har verkligen inte känt för o skriva, sorry!
Hb:t var lågt, 85... Så när de ringde fick jag traska bort så William kunde få 400 ml blod...
Bilirubinet hade gått upp ytterligare, till 180... Så ingen mer fenemal... Så NU börjar "utredingen o återgärderna" på riktigt...
Massa nya virusprover togs idag för att utesluta virus.... Ryggröntgen gjordes idag oxå... O på torsdag görs Hya-scint röntgen... (stavning...?) Då kollas gallflödet samt hur gallutsöndringen sker i levern.....
O troligtvis en ny OP nästa vecka... En kasai-operation, som planerades i början när man trodde han saknade gallgångar... Då kopplas tunntarmen direkt till levern...
Jippi, not!
Over ´n out!

Kommentarer
Postat av: Laila

Å,Lizette ... så tråkigt detta är !

Jag beundrar dig/er som kämpar så tappert med all oro som ni lever i. Det är verkligen att pendla mellan hopp och förtvivlan varje dag. Samtidigt är det ju faktiskt lille William som är den riktigt store kämpen ! Lille gubben...vad mycket elände han måste gå igenom !!!

Men det är konstigt ändå ... vi som står vid sidan om undrar .."hur orkar ni" ... samtidigt vet jag att när man är mitt i det jobbiga så klarar man mer än vad någon kan föreställa sig !

Jag önskar, jag hoppas, jag tror att allt skall vända till det bättre snart ... William har redan bevisat att han är en fighter !

Kram på er alla fyra !

Laila (A-Ch´s mamma)

2011-09-21 @ 10:51:45
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: A

Tycker så synd om er :( Kämpa på ni klarar detta! Stykekramar!

2011-09-21 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0