Dals-Ed

Tog mej friheten att ta mej en permis-natt hemma i ljuvliga Ed...
.......Dock försvann min "lättnad" av att få komma hem en stund när jag klev innanför dörren här.... Uhhhh vad jag saknar lilla William, jag känner mej inte hel på något sätt som inte går att förklara... En del av mej är ju kvar i Gbg och jag fick riktigt "ont" i magen.... Kändes något bättre efter att jag o Älskling hade varit uppe o gosat med hästarna iaf....

Åkte med Älskling o Tottis hem idag o så åker jag o min älskade vän Emma ner till Gbg imorgon förmiddag... :) Hon ska hälsa på mej o troligtvis stanna över natten hoppas jag.... :D

Allt var då bra med min lilla groda när vi åkte o ringde nyss till avdelningen o han sov som en prins sa de... :)

Nu ska väl vi snart krypa i säng här, upp tidigt imorgon o åka tillbaka till min älskade unge!




BTW, Maria...... Hur är vi "släkt i släkten"? Nu blev jag nyfiken... Alltid lika kul när man får veta någon som läser o uppskattar bloggen! :)
Alla andra kommentarer... Tusen tack för allt ert stöd o tankar! Underbara människor!


Kommentarer
Postat av: Maria T - BF 6 oktober

ÅÅ vet precis hur du känner.. Man är inte hel förrän HELA familjen är hemma!! Jag jobbade med just de hela 3 månader och de blev aldrig bättre.. Kände på samma sätt varje gång jag lämnade Oliver för att åka hem eller göra något annat.. Men jag tror att man behöver de fast man känner sig splittrad!! Så jag tycker du gör helt rätt! :-)



Kram

2011-09-05 @ 10:42:39
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Maria

:) jag är ju kusin med Mikael vilket du också är så man kan väl säga släkt med släkten i alla fall:) invecklat blev de i vilket fall.;)

2011-09-05 @ 12:58:54
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0