Freedom!

Sitter nu på Ronald med mammas dator... :) Så nu minsann kommer det en bildbomb igen! :D
......Dessutom ligger min lilla groda i min famn o sprattlar o har superkul nu! :) Idag blev han frånkopplad vid 10 o kommer vara "fri" ända fram tills ikväll... :D

Allt verkar flyta på bra... Han började äta 55 ml i morse, o ska öka till 60 ml i eftermiddag om allt går bra vill säga....



Ser ni den stora skillnad mellan dessa två bilder?
Den över, och den under.....
Den nedre bilden togs för en liten stund sen och den övre förra veckan.... :D



Mer bilder på min lilla prins kommer här...... :)












.....Ler lite i sömnen... :)

Sen lyckades jag få till ett riktigt dunder-skratt... :D






Lilla William på premiär-turen i vagnen ute! :D




William för första gången på mitt rum på Ronald.... 11 september! :)



Mys med mormor.... :)


Äter mat i mammas knä på Ronald... :D

.....medans mormor pluggar... ;)



Har inte pratat med Gunnar än efter ultraljudet igår... Hoppas innerligen att jag får prata med honom senare idag! Nya prover på bilirubinet tas nog förhoppningsvis imorgon....
Nej, nu ska jag o William gå o fixa middag så mormor får plugga i fred... :P



BTW, skillanden mellan korten var....ATT HAN INTE LÄNGRE HAR KVAR SONDEN!!!!! :D
Tog 10 min för mej o se det igår när jag kom upp till honom på avdelningen... HAHA! ;)
Snacka om att jag blev paff! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha och mormor pluggar! Det är bra Carina, skönt å höra att vi är två! :) Han ser verkligen kryare ut och så söt han är när han ler, man smälter ju ;)Och snuttefilten är med, det är bra de så han vet att jag tänker på honom mest och lite på dig ;P Har inte hunnit ringa nu som du märkt, har massa massa i skolan som jag förväntas förstå ;) Jag pluggar, helt galet! :) När får ni åka hem?? Kommer nog till gbg första helgen i sep, är ni kvar då? Puss <3 pussa William från mig :)

2011-09-14 @ 20:55:42
Postat av: Anonym

Hur gör du med amningen nu? Ammar du eller har du fått stopp tabletter för bröstmjölken? Gör det inte ont. Krya på er!

2011-09-14 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0