Kalas...

Älskling o Tottis kom hit igår kväll.... :) Myys! :)
Nu, kl. 15, så är det någon tjej som fyller 18 år som valt o ha sin 18-års "fest" här på Ronald för alla barnen.... Fiskedamm, ansiktsmålning, trollerishow m.m...  Hoppas Elliot tycket det blir kul... :D

Lilla Williams (fu**ing) bilirubin hade ökat till 170 idag.... Suck! O idag började han äta någon ny medicin oxå, Fenemal... Något kramplösande läkemedel som egentligen ges till barn med epilepsi.... Grejen är den att bieffekten på det kan ha en god inverkan på levern o det är det vi hoppas kunna få.... Biverkningarna däremot är trött o slö.... Jobbigt eftersom att jag redan tycker att han är hur trött o slö som helst.... Får se hur det går o mata honom, annars får vi sondmata.... Idag ökade vi även mängden till 80 ml.... :D

Emma....Jag "tömmer" varje gång jag pumpar o fryser in..... Men nu äter William redan mer än jag får ut så jag får ta upp ur frysen....)
Maria... Ja, visst e det läskiga tankar.... Hoppas innerligen det jag med! :)




Långeman o lilleman! :D


På denna bilden syns det tydligt va gul han är....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin bild!! Fina pojkar ;)Ses i helgen då :)

2011-09-20 @ 12:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0