Natten...

Tänkte alldeles strax hoppa i säng... O för en gångs skull e jag klar med alla mina "måsten" när jag väl satt mej vid datorn.. Så nu e det bara till o borsta tänder o sen krypa ner... :)
Varit en väldigt trevlig o mysig dag... :)
Lilla William har legat i babysittern för första gången när jag var med iaf... :) Tror nog han legat där förut, men då utan att jag varit med... O hemma har han ju testat o ligga i sin egna såklart! :) Men det var ju en helt annan William man såg idag.... Han sprattla som en tok med både armar o ben o hade riktigt kul! :) Låg o var supernöjd i säkert 30-45 min innan ögonlocken blev allt för tunga....
Mammas lilla gos i babysittern efter allt härjande! :)

Sen mellan kl. 16-19 var vi FRIA! Helt underbart o bara kunna ta med William o byta blöja på rummets skötbord... (Annars brukar man göra det i sängen....) Bara kunna ta upp William i famnen o byta till en annan stol, 2 meter bort, som i vanliga fall inte sladdar o slangar räcker till.... Kunna ha älsklings-ungen i famnen o gå fram-och-tillbaka i korridoren på avdelningen! Kunna ha honom i famnen när jag gör iordning maten till honom... Kunna stå o gunga honom i famnen MITT I RUMMET! Mitt enorma leende var svårt att få bort, eller undgå! ;) Hehe!

Lyckan som man som mamma känner vid ett sådant här tillfälle går inte förstå om man inte själv har upplevt det... Det här var stoooort för oss! :)
Känna friheten och ett enormt hopp väcktes till liv på riktigt....


William trivdes så bra i min famn så han blev sjövild när jag var tvungen o slita mej 30 min för att försöka få i mej lite mat... Tur så finns underbara sköterskor så de kunde kramas med honom en liten stund så han va nöjd... :D
Nej, nu ska jag vandra tillbaka till rummet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0