Provsvar...

Sitter här o väntar på att mobilen ska ringa...
Va över till sjukhuset i förmiddags o tog massa prover; HB, Bilirubin o levervärden....
Om Bilirubinet är högre/oförändrat slutar vi ge fenemal... Om det blivit lägre så fortsätter vi ge det...
Vid 15-tiden ska jag o lilla William posera framför kameran... En snubbe från USA är här o skriver ett reportage om Ronald McDonald-husen i Sverige o vill ha massa kort på familjer som bor här... Så vi ska ställa upp... :) Främst är det för att William ska vara med på kort tillsammans med lilla Nils.... En pojke som gått "hand i hand" med William hela vägen från första stund här på sjukhuset....
Älskling o Tottis åkte hem igår efter en helt suverän helg tillsammans här! Vilken skillnad det var att ha William här istället för på sjukhuset... Nu kunde man ägna sig åt Elliot/William mycket mer o slippa få dåligt samvete hela tiden... Man slets ju åt två helt olika håll förut.... "Verkligeheten" o Elliot, sjukhuset o William... När jag var på sjukhuset fick jag dåligt samvete för att jag inte var med Elliot, o när jag var med Elliot fick jag dåligt samvete för att jag inte var hos William....


Är så trött på o ha en oviss framid......

Kommentarer
Postat av: Ida

Allt kommer att gå bra och allt kommer att lösa sig!

Det har jag bestämt!!

Och har jag bestämt mig så finns det INGET som kan ändra på det...



Tänker på er och vi ska snart hälsa på er!

KRAM

2011-09-19 @ 23:06:58
Postat av: Anonym

Hoppas hoppas och tror och försöker veta att allt kommer att gå bra med lille Prinsen som har fått en tuff start i livet. Och du min älskade dotter har haft många stora bördor på dina axlar. Jag skulle gärna bära dom alla om jag kunde. Jag ber varje dag för att allt ska bli bra igen. Puss <3

2011-09-19 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0