Rätt färg!

....Japp, det var det! :D När jag kom till William förut runt 19-tiden var de i full show med att ge lavemang och det kom 15(!!!!) gram bajs, gulfärgad bajs!!! :) Lycka!!!!!! Det är det här vi har väntat på länge nu.... :) Alltså har gallan börjat rinna till bra nu.... :) Åhh, blev så obeskrivligt glad o dessutom att det kom så mycket oxå! :D
Duktiga, duktiga William!


Haha, vad kul o läsa min blogg... :P
Det ända jag skrivit om det senaste är om Williams bajs... ;) Haha! Men det får ni stå ut med! :P
Ultraljudet förut gick väl bra antar jag... Fick prata med Göthberg efteråt o han sa inte speciellt mycket så... De skulle prata mer om bilderna imorgon på ronden... De gjorde denna undersökning mest för att ha en utgångspunkt för hur det ser ut nu... Troligtvis görs en till nästa vecka... :)
Förövrigt så har jag o William-älskling myst till Idol ikväll.... :D Jag fick ta med mej honom o "dropp-ställningen" in till familjerummet där tv:n finns! :) Mys-pys på högsta nivå i soffan! :) Kändes så otroligt skönt ska ni veta! Jä*ligt jobbigt i längden o vara isolerad i ett rum med 3 andra bebisplatser o en stol till varje säng... Imorgon hoppas vi på "Bonde-söker-fru-mys"... :D Dessutom sa sköterskan förut att William ev. skulle kunna bli "dropp-fri" ett par-3 timmar om dagen snart, kanske redan imorgon... Hur underbart som helst ju! Kanske till o med skulle kunna ta en promenad ute om det är fint väder någon dag! :D
Nej, nu ska jag göra mej färdig för natten... Det är inte bara-bara ska ni veta! :P
Natti-natti!
Saknar min älskade man! Känner mej halv utan honom! Och givetvis min "lilla-stora" Tottis oxå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0