Samtal...

Ringde precistill Neonatal-avdelningen på NÄL... Har tänkt ringa dom sedan jag kom hit men hela tiden skjutit på det... Det är nämligen så att när vi kom dit den 17:e augusti så lämnade vi kvar bilbarnstolen där när vi blev skickade vidare hit.... Jag var ju själv kvar när jag packade ihop mina saker inför GBG-resan o hade massor att bära så fick helt enkelt inte med dej den... O jag lämnade en lapp på den med mitt o Williams namn så den inte skulle kunna komma bort... Men man vet ju aldrig... De har ju inte hört av oss på 6 veckor så......
-
Ringde o pratade med försäkringskassan oxå... Tänk att man ska behöva ringa o tjata på dom för att det ska hända nått där... Nu, förhoppningsvis dröjer det max 1 vecka innan jag får pengar... Om jag inte skulle ringt skulle det säkerligen ha dröjt flera, flera veckor! Sega, sega människor! Inte första gången det varit på detta viset....
-
De ringde nyss från avdelningen oxå... Kl. 11 ska jag prata med Gunnar, som tydligen kommit tillbaka från semestern! Skönt o ha honom tillbaka, visserligen tycker jag bra om Sigge oxå.. Men efter förra OP har all info o kontakt skett med Gunnar, fram tills förra veckan.... Det var ju även Gunnar som opererade sist, tillsammans med Helena Borg.... En tanke slog mej; tänk att Gunnar har sett hur mitt barn ser ut inuti kroppen.... Creepy....
-
-
-
Nu ska jag gå o packa ihop oss med mat till Wille o grejer..... Håll tummen!
-
BTW, McDonalds Ale bjöd oss på frukost idag.. Gott-gott! Pannkakor o ciabatta-bröd... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0